1. Internetowy sklep podarek.com.pl prowadzi sprzeda¿ towarów za po¶rednictwem sieci Internet.
2. Zamówienia s± przyjmowane przez stronê www.podarek.com.pl, Po z³o¿eniu zamówienia klient dostaje e-mailem informacjê o jego otrzymaniu przez sklep i pro¶bê o potwierdzenie zamówienia.
3. Przyjêcie do realizacji zamówienia rozpoczyna siê:
-w przypadku zamówieñ p³atnych przy odbiorze i przelewem - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail lub telefon z potwierdzeniem z³o¿onego zamówienia
4. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, ¿e towar jest dostêpny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostêpno¶ci czê¶ci towarów objêtych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (czê¶ciowa realizacja, wyd³u¿enie czasu oczekiwania, anulowanie ca³o¶ci zamówienia).
5. Do sprzeda¿y promocyjnej oraz wyprzeda¿y przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówieñ nastêpuje wed³ug kolejno¶ci wp³ywania potwierdzonych zamówieñ na te towary, a¿ do wyczerpania siê zapasów objêtych t± form± sprzeda¿y.
6. Do zamówienia, na wyra¼ne ¿yczenie klienta wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary s± skompletowane i gotowe do wysy³ki.
7. Klient mo¿e wprowadziæ zmiany w zamówieniu do momentu otrzymania maila o wys³aniu zamówienia na jego adres.Klient nie mo¿e anulowaæ zamówienia, które ju¿ zosta³o wys³ane.
8. Wszystkie ceny podawane s± w z³otych polskich i zawieraj± podatek VAT. Cena podana przy ka¿dym towarze jest wi±¿±ca w chwili z³o¿enia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajduj±cych siê w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwo³ywania akcji promocyjnych na stronach sklepu b±d¼ wprowadzania w nich zmian.
Koszty dostawy zostan± uwzglêdnione w cenach towarów proporcjonalnie do ich warto¶ci. Dostawa towaru odbywa siê w wybrany przez klienta i okre¶lony w zamówieniu sposób.
9. Przy zamówieniu Klient otrzymuje mailem czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który up³ywa od z³o¿enia zamówienia do chwili wys³ania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzglêdniane s± tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o ró¿nym czasie realizacji wysy³ane jest po skompletowaniu ca³o¶ci, tzn. po up³ywie czasu najd³u¿szego z podanych.
10. Termin otrzymania przesy³ki = czas realizacji + czas dostawy
Przesy³ki dostarcza:
Poczta Polska - przesy³ka priorytetowa, czas dostawy 2-4 dni robocze
Firma kurierska-czas 1-2 dni
11. Klient mo¿e wybraæ nastêpuj±ce formy p³atno¶ci za zamówione towary:
- przy odbiorze: nale¿no¶æ pobiera listonosz lub kurier;
- przelewem bankowym na konto sklepu.
12. Zgodnie z Ustaw± z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialno¶ci za szkodê wyrz±dzon± przez produkt niebezpieczny" klient mo¿e zrezygnowaæ z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ci±gu 10 dni od daty odebrania przesy³ki. Jest to mo¿liwe tylko wówczas, gdy towar nie by³ u¿ywany, uszkodzony ani nie zosta³ w ¿aden sposób zniszczony. Towary zapakowane w firmowe opakowania musza byc zwracane w tych, nienaruszonych opakowaniach
Zwracany towar nale¿y odsy³aæ razem z otrzyman± wraz z nim faktur± z wype³nion± czê¶ci± "zwrot". Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieni±dze zostan± zwrócone w ci±gu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu.
Klient pokrywa w ca³o¶ci koszt przesy³ki zwrotnej i przelewu zwróconej gotówki.Koszt ten bedzie potracony z kwoty zwracanej klientowi za towar.Przesy³ek zwrotnych za pobraniem nie przyjmujemy.
13. Reklamacje.
Je¿eli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powsta³e podczas dostawy, powinien skontaktowac sie z podarek.com.pl poprzez internet lub telefon by uzgodnic dalsze kroki postepowania i opisac uszkodzenie lub wadê.Klient odsy³aj±cy uszkodzony towar jest zobowi±zany opakowac go w sposób gwarantujacy bezpieczn± przesy³ke.Towar uszkodzony ponad to co opisa³ klient w trakcie zg³oszenia reklamacji, zostanie uznany za zniszczony przez klienta i nie nastapi zwrot pieniêdzy.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pe³nowarto¶ciowy, a je¶li bêdzie to ju¿ niemo¿liwe (na przyk³ad z powodu wyczerpania nak³adu), sklep zwróci nabywcy równowarto¶æ ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostêpne w sklepie towary do wyboru w tej cenie.
14. Umowa sprzeda¿y towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w jêzyku polskim.
15. S±dem w³a¶ciwym dla rozpatrywania sporów wynikaj±cych z umowy sprzeda¿y jest s±d w³a¶ciwy dla siedziby pozwanego lub s±d w³a¶ciwy dla miejsca wykonania umowy.
16.Koszt dostawy: wed³ug taryfy Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.Koszt ten jest ka¿dorazowo dodawany do ostatecznej kwoty do zap³aty o której klient zostaje poinformowany w chwili z³o¿enia zamówienia. W przypadku gdy przesy³ka zostanie zagubiona lub uszkodzona z winy firmy lub instytucji która podjê³a siê jej transportu, sklep podarek.com.pl nie ponosi za to odpowiedzialno¶ci.
Sklep podarek.com.pl gwarantuje podjêcie wszelkich, dostepnych ¶rodków dla zabezpieczenia przesy³ki by nie dozna³a uszkodzeñ w trakcie transportu.
17. Galeri± promocyjn± nazywamy stronê g³ówn± sklepu gdzie umieszczamy zdjêcia i linki do towarów promocyjnych.Tylko towary umieszczone na pierwszej, g³ównej stronie sklepu s± objête promocj± i tylko ich dotycz± specjalne promocyjne zasady i ceny. Klient nie ma prawa domagaæ siê zmiany zasad lub cen promocji.
18. Z³ozenie i potwierdzenie zamówienia jest uznawane przez nas za jednoznaczne z zapoznaniem siê i zaakceptowaniem tre¶ci regulaminu i zasad jakie wprowadza przez klienta.
19.Sklep podarek.com.pl ma prawo odst±piæ od realizacji zamówienia w przypadku niemozno¶ci uzgodnienia z klientem formy p³atno¶ci, przesy³ki lub braku zamawianego towaru
20.W przypadku zamówienia powyzej 200 zl. cena podlega negocjacji